Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, May 9, 2009

aku kembali....

allow kengkawan... sorry lame mnghilangkan diri.. bz gler la.. ni bru ade tyme nk update blog..
fuyoo blog aku da santek sket.. ini atas sokongan padu dri heroin ku, cik zerol.. haha.. thanks alot buddy!!
hurmm sedar xsedar da habis da aku stdy kt UiTM Johor ni.. tp bru abes diploma la.. pasni insyaallah ade rezeki smbg degree plak..amin..
neway terase gler skrg kerna terpaksa berpisah ngan kengkwn.. zerol, anis, nrul, nana, zati, kak bb, kiki, iera, n sume kengkwn yg xdsebutkn,, aku syg sgt kt korang..
xtao la pe akan jadi klu korg xde dikala aku kesunyian.. chewah..
paling terase nk bpisah ngan zerol n anis..
byk gler memori ktorg bersame.. bak kate zerol kt blog die "byk sgt2!!"..
hahaha.. xpe la.. kte simpan je semua memori tu jadi peringatan hidup..
semoga lepas ni kte suma akan bukak chapter baru n start hidup baru ngan lebih bermakna..
ooo yehhh!!!

bersame Anis (PreGraduation Nite)



lastDay @ UiTM Segamat


memori pegi sagil (jiha,su,zatie,zerol and me..!!)

No comments: