Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 17, 2009

Ku berserah...

setelah di fikir2 kan balik.. aku rse better la aku stay kt segamat.. maybe ade hikmah disebaliknye kot.. ble da tny pendapat orang ramai, aku rase ade baiknye jugak kt segamat tu.. tempat tu aku da familiar n plus senang nk study.. klu aku tukar mesti ade yang xkne jadi nnt.. macam dulu.. so aku xnk ambik risiko and aku beserah je lah.. hahaha..!! UiTM SEGAMAT..!!! here i come..!!!! so korg doakan lah aku akan sentiase berbahagia kt sne.. parents aku pon xkesah klu aku study kt mane2 pun.. janji aku study.. best lah dpt parents yg begitu..!! hikhikhik... so 4hb julai nnt aku akan bergerak lah ke sane.. hopefully ayah lembut hati nk bg aku transport.. hikhikhik.. amin..

2 comments:

ainey maryshal said...

akan ku pastikan ko ayah ko keraskan hati hahahahaha
nway gudluck beb....memane tmpt pun xkesah,....janji dpt smbg blaja

Z E R O L said...

syg tol ko ngan segamat kan?
hehehe...
xpe la nnt aku g r melawat ko ye klu dtg ms wat clearance..