Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 14, 2009

MARI PINDAH RUMAH..!!!

ehem ehem.. hari ahad arituh aku blik la ke segamat lepas bermanja2 di rumah.. kikiki.. aku balik ber2 je ngan fara naik keta die.. smpi kt sgmt ktorg da xcited sgt coz nk pindah rumah.. rumah baru ktorg kt chabong jaya 3.. mule2 aku dgr name tu rse cam nk gelak guling2.. hehe coz nme tu agak lucu.. taman tu dkt sket ngan bandar.. so klu nk cri brg ke ape ke dkt la sket.. mule2 nana yg cari rumah tu.. pastu die ajak la aku, nurul n fara dok sme.. so ktg 4 org je la dok dlm 1 rumah tu.. kire sgt selasa la dok situ.. aku n nana dpt sorg satu blik manakala fara n nurul kongsi blik coz rumah tu ade 3 bilik je.. overall thanks to nana la coz die yg cri rumah tu n tlong ktorg ntuk dptkn tmpt yg lg selasa.. trmaksuklah payment yg selesa.. haha tu yg penting tuh.. so kpd member2 lame yg nk dtg sgmt tu, rajin2 la dtg umah ktorg.. nk tdo cni pon buleh.. hehehe..

1 comment:

Z E R O L said...

nnt dtg sgmt aku dtg bekampung r kt umh ko ye.hehe