Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, February 9, 2010

Can't Wait..!!! (>0<)

"can't wait to go back home..."
ala.. xde la rindu sgt pon nk blik.. it just that aku rse nk blik sgt..
coz kt cni mcm panas gler...
satu badan panas kot.. smpai kepala otak ni hampir la meletop jgk...
................................................................................
okey.. so aku n family dah plan cuti raye cina ni ktrg nk pegi vacation...
it is bcoz,(omputeh la plak) ktrg da lame x spend time together,
so hopefully perjalanan ktrg akan diberkati dan dlm keadaan lancar.. aminn.
and hopefully jgk parent aku da sediakan fulus yg ehem-ehem kerana anak2 mereka ini sgt lah bnyk permintaannya..
kdg2 kesian jgk kt dorg, tp nk buat cmne... disitulah juga punca fulus kami... hehe =D
(maaf diucap kepada ayah dan ibu ku) >0<
..................................................................................
lepas mid term break ni bnyk assmnt nk kne submit and tests pon bnyk jgk okey!!
so harapan aku pd musim cuti ini aku dpt la curi sket masa untuk bukak buku.. (walaupun mmg xpernah terjadi) =')
kepada kwn2 aku yg tggu kepulangan ku, sorry guys cuti ni aku dah di "fully booked"..
haha..perasan..
so korg jgn ambik hati coz family comes first, oraite..!!

No comments: