Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, January 26, 2010

TERASA SKET LAR... ='(

aku cam terase sket la dgn ibu aku la lately ni... coz skrg beliau da slalu jgk a call aku.. tp bukan la nak tny khabar berita tntg aku tp psl "bby" die tu.. yela.. aku da bwk smpai sgmat msti la die risau thap gaban...
nk pulak aku jnis yg x reti jage rete benda, mmg tkot la die..
but it's fine.. aku paham.. msti la die risau.. kire die da bg aku gne tu pun kire cukup baik la..
so skrg aku makin miskin coz nk kne bg "makan" kt "bby" die tuh.. smpai expenses sndiri pun kne cut sket.. perit jgk.. tp aku miskin jd kurus xper la, ni makin besor aku rse ade la..
bengang la pule...
skrg cuaca xberapa elok n environmrnt pon da tak bersih.. lalu menyebabkan aku yg lemah ini mudah mendapat penyakit..
so kpd kwn2 jge lah diri anda..
jgn biarkan diri anda diselubungi MISTERI.......
sekian, terima qaseh... =)

No comments: