Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 6, 2010

"Ayuh kembali ke SEKOLAH..ayuh..!! "

fuhh... da lme x post kan ape2 ni.. da jarang sgt bukak blog skrg..
almaklum lah skrg da bnyk pilihan.. smpai xtau nk bukak mne satu..
smpai dulu pernah ter'addicted lyan MUKABUKU x ingat dunia..
klu x bukak satu hari mesti x keruan.. =)
.................................................................................
so skrg nk citer psal ape yg aku buat tyme cuti..
first month aku asyk berguling-guling je kt rumah sampai buat bapak aku menyampah.. hahaha..
so die dgn bangga nyer sruh la aku gi buat part time job..
so dpt la aku keje kt 7E dpan umah tuh.. agk sebulan gak la kje kt situ..
klu ingat blik mmg la fun.. tp ade bnde gak la yg buat aku geli hati...
tp biar la aku smpan sorg2 sbb melibatkan hati dan perasaan seseorg..
hahahahah...
...................................................................................
so skrg da start sem baru.. mulakan hidup baru dgn org yg baru2 belaka..
haha..hopefully tahun baru ni aku rajin la update blog..
k gtg coz ni pun curi masa coz lpas ni nk lari gi claz plak..
ttyl..xoxo..gussssiipp guuurrrlll... =D

No comments: