Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 2, 2010

Sorry Ayah..

Semalam aku sgt runsing coz mcm2 jadi. Pagi2 lagi bile nk pergi kelas, nk start enjin keta xboleh nk hidup pulak. Rase sedih waktu tu coz pukul 8am tu ade test product pulak. Macam2 hal.. So dgn niat nk pergi kelas yg sgt membara itu, aku contact Aeir n ktorg pegi UiTM dgn housemate die. Syukur lah dorg x pegi lg. Balik test aku cheack lagi kereta, still x boleh nk start jugak. Sedih betol.. Bile malam baru bole mintak tolong Ustad, Aier n Jawe tgokkan keta tu. Sebaik la dorg bole tlong.. TQ KORANG..!! Pastu terus aku contact ayah n ckap kt die pasal hal tu. Sebaik ayah cool je tp die gertak aku sruh beli bateri kereta sendiri..!! Huh.. aku mane ade duit..!! Tapi takkan la ayah aku nk biar aku mcm tu je kan. Saje je ayah ni.. Pastu ayah kate kalau tak boleh start jugak besok pagi (harini), tukar je bateri. Fuhhh..sebaik ayah sgt memahami.. Pagi2 lagi td ayah dah call and tanya pasal keta. Aku ckp la keta da bole start and kalau aku larat lepas test nk balik rumah. Itu pun kalau larat coz mlm td tdo pkol 5 am buat assignment IM. Ptg ni ade test CTU plak.. ngeee.. Nk sgt balik rumah...!! (T.T)

No comments: